Adolescenții din ziua de azi

Deștepți adolescenții din  ziua de azi, cel puţin cei săraci şi din mediul rural. Click aici pentru articolul „Adolescenţii sunt convinşi că perioada comunistă a fost COOL” de pe saitul Antenei 3.

5 responses to “Adolescenții din ziua de azi

  1. cel puțin din punctul de vedere al diferenței dintre învățământul de atunci și cel de acum… au dreptate. a râs un individ citindu-mi blogul că i l-am predat pe Ceaușescu fiului meu, dar sigur este unul care nu a avut de-a face cu lumea copiilor, care de fapt e lumea viitorului… iar cine nu cunoaște trecutul, nu are viitor!
    spor-t!🙂

  2. Educaţia pe care am primit-o eu, de exemplu în liceu, la sfârşitul anilor ’80, bate de departe ceea ce există acum.
    Ceauşescu, în ciuda greşelilor lui, a fost un mare patriot.

  3. PS Fiica mea are aproape 21 de ani. Sunt un tată tânăr la aproape 44 de ani!🙂

  4. Foarte bine ca parintii isi transmit cunostintele copiilor si nu lasa numai pe seama scolii formarea propriilor lor odrasle. Foarte bina ca cel mai multi dintre parinti nu sint atit de imbecili incit sa huleasca o perioada in care Romania era o tara normala.

Lasă un răspuns

