Una peste muian lui Badea Traian

PDL şi satelitul lui UNPR au atins culmea neruşinării cu campania lor electorală. Numai ce am văzut eu în Herăstrău costă enorm. Acum nişte zile a fost o manifestare „cultural-artistică” în care erau promovați Prigoană-Pliciu-Gunoiu și micuțul Paleologu zis și Micul Paleolitic, muzică populară mai mult, prezentatoare era Vasniuca, celebra prezentatoare-dansatoare moldavă de la Etno. „Gala” a început cu niște ode dedicate măreței personalități prigonice, cântate în stilul Șeicaru-Socaciu din ultima perioadă a cenaclului Flacăra.

Ieri am fost să citesc în Herăstrău și ce  să vezi? Ditamai montgolfierul parcat în mijlocul parcului! Mi-am zis: ”Nene, uite ce-au ajuns să facă unii ca să câștige bani, plimbă lumea cu balonul!”. Când colo, când am trecut de balon și m-am întors să-l mai privesc, am văzut ditamai poza cu candidatul UNPR pentru sectorul 1, nu i-am reținut numele! Rușine! Huo!

Cetățeni, hai să-i prigonim pe băieți și să le dăm mâine peste muian! În campania aceasta verde-portocalie s-au cheltuit sute de milioane de Euro, poate chiar un miliard de Euro. Banii aceştia, cetăţeni, nu sunt ai pedeleului, sunt ai noştri, furaţi de la noi. Hai  să-i facem mâine pe băieţi, să-i vedem muşcându-şi mâinile pentru grămezile de euroi cheltuite degeaba!

Lasă un răspuns

