19-20 de ani

Când ascult melodiile vechi ale lui Kylie, mă simt din nou foarte  tânăr, la 19-20 de ani. Parcă mai ieri, la această vârstă, în permisii, mă ferchezuiam ca să mă întâlnesc cu puștoaicele.  În astfel de momente, dădeam dovadă de  acel amestec de nerăbdare și speranță specific vârstei.

În unitatea de luptă în care eram, la trupă, în  momentele libere citeam beletristică – printre alți autori, mi-aduc aminte cu deosebire de Rudyard Kipling, cu povestirile lui cu militari a căror acțiune se petrece în perla coroanei, India  – și repetam la matematică, ca să mai dau o dată la facultate, după cele șaisprezece luni de armată. Vârsta de 19-20 de ani, cu puritatea și sentimentele ei ardente.

9 responses to “19-20 de ani

  1. bogdane, am o rugaminte la tine: da-mi si mie parola ta de wordpress ca vreau sa scriu un comentariu cu numele tau (…).

    merci anticipat.

  2. sau daca esti (…), intra pe lorenalupu si zi’i lu ciufutozaurus ca ai facut armata de elita si’l bati daca nu ma lasa in pace si nu mi’o da pe nevasta’sa o tura, doua, 9.

    merci anticipat X2

  3. nu raman dator: „JOS BASESCU ! ca inainte era mai bine ca se gasea kent si uiski si lumea avea servicii si biletu de tramvai era 10 bani”

  4. mai mult decat atat: sa stii ca nici mie nu mi-a placut niciodata @nedormitul ca’i obraznic de felul lui si n’are cei 7 ani de’acasa si a votat cu basescu.

  5. aici nu zic nimic. ocup locatia ca sa fac linie de comentarii.

  6. LINIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. Vai, goodmane, eşti teribil!
    Vezi că ţi-am mai cenzurat din mesaje.

  8. bogdan ! sa-l bati pe postacul @ciufutozaurus de pe blogul lorenei lupu (…).

Lasă un răspuns

