Educație burgheză. :)

Am fost la un curs săptămâna trecută. În fiecare zi din cele cinci de curs am avut asigurată masa de prânz. Acum două zile am avut pește la masă. Spre groaza mea, am văzut cum colegele mele tăiau peștele cu cuțitul de pește. De la una dintre ele, care are aproape 30 de  ani, chiar aveam în mod special niște pretenții. Cred că ar trebui ca în școala primară, în loc să se vină cu  unele cunoștințe care mai rău îi amețesc pe copii, să fie inclusă în programa școlară o materie numită ”Bunele maniere”. Aurelia Marinescu are o carte foarte bună legată de bunele maniere , ce are titlul: ”Codul bunelor maniere astăzi”.

6 responses to “Educație burgheză. :)

  1. isi taia fiecare pestele ei, sau era doar asa o greva de avertisment?

  2. Creca, zi mai bine cum procedezi la un dineu cu sâmburele de măslină. Mâine poimâine ajungi ministru sau prim-ministru și trebuie să știi cum să te descurci la dineurile oficiale.

  3. a fi patriot inseamna a te amuza de frazele sforaitoare ale patriotilor oficializati.

Lasă un răspuns

