România de azi

11 responses to “România de azi

  1. Din păcate nu e așa. Din păcate pentru cei din fotografie. De ce venii…
    Cum ai făcut ca să dai following my blog?

  2. Am găsit, am dat follow, suntem super conectați!!!

  3. Mă bucur că ai trecut și pe la mine. O să mă duc pe la vecina Lorena să iau niște gin și pe la Boeriu să iau o gâscă – sigur, ca notar, are d-astea🙂.Trebuie să dau un party. Dan ar putea veni cu poezii, să ne recite la lumina stelelor.

    Când ziua-i lungă-n mai, mă-mbată
    tril dulce, răsunând departe,
    dar cum îl las, mă și săgeată
    prin piept iubirea de departe:
    atunci, calc trist și fruntea-nclin,
    iar tril și flori de rosmarin
    îmi par mai reci ca o ninsoare.

  4. Vai, dar ce versuri siropoase să nu dădem în diabet. Cine e autorul?

  5. Din dialogul dv. nu rezultă că aţi observat trucajul fotografic: bărbatul are capul lui Traian Băsescu, dar femeia nu-mi pare a fi Elena Udrea.

  6. În orice femeie e o Elena Udrea latentă, domnule Valerius, mai ales dacă e de la țară…

  7. Da și în mine, cu toate că nu mă așteptam să mă percepeți ca fiind de la țară, hehehe !!!

Lasă un răspuns

