Protest

Davos, Elveția – activistele ucrainence FEMEN.

Ăsta-i protestul ce-mi place!

2 responses to “Protest

  1. Nişte curve.
    Motivul intrinsec a fost de natură sexuală, cel declarat a fost extrinsec protestului lor.
    Părrrrerrrea mea !

    • Nu pot să mă pronunț, știu mai nimic în legătură cu gruparea aceasta ucraineană, FEMEN. Ce mai știu este doar că membre ale acestei grupări au protestat și în fața Vaticanului și la o chestie cu Silvio Berlusconi – bad playboyul politicii italiene. Este posibil să aveți dreptate.

      Oricum, mi-ar plăcea să am din când în când, în fața blocului meu, câte un protest al lui FEMEN îndreptat împotriva lui Băsescu!🙂

Lasă un răspuns

