Saif al-Islam Gaddafi

Saif al-Islam este cel de-al doilea fiu al lui Gaddafi şi este născut în 1972. Şi-a dat doctoratul la London School of Economics, o instituţie prestigioasă de învăţământ. El se prefigura ca fiul care-i va urma tatălui la conducere, părea cel mai deschis şi cel mai comunicativ dintre copiii lui Gaddafi. După moartea tatălui, el era speranţa mea pentru o Libie cândva din nou independentă şi pentru pedepsirea asasinilor tatălui său şi a fratelui său Mutassim. A fost prins în data de 19 noiembrie.

În clipul de mai sus, Saif, cu mâna dreaptă mutilată ca urmare a unui bombardament NATO, îi avertizează pe cei care l-au prins, pe muntenii din Zintan,  asupra celor doi lideri de acum din Libia, Abdulhakim Belhadj and Ali Sallabi:

„Eu am mers prin valea  pe care voi vreţi să o esacaladaţi, ştiu ce este acolo, însă voi nu vreţi să mă ascultaţi. Aşa că daţi-i înainte, căţăraţi-vă şi atunci o să vedeţi cu ochii voştri ceea ce este de văzut. Îi veţi încerca şi veţi ajunge la o concluzie.  Mergeţi în continuare pe ideea că ei sunt cei buni , iar eu sunt cel rău, dar ţineţi minte cuvintele mele.

Jur pe Dumnezeul meu că le-am făcut tot binele din lume celor doi, iar ei m-au răsplătit cu trădare! Vă asigur că Abdulhakim Belhadj şi  Ali Sallabi nu vor aduce nimic bun, nici pentru ţară şi nici pentru poporul libian!”

Oarecum surprinzător pentru mine, majoritatea comentariile de la clipurile de pe youtube cu Saif, pe care le-am vizionat, sunt favorabile familiei Gaddafi, membrii acesteia sunt priviţi ca nişte eroi care au luptat cu bravură împotriva cotropitorilor ticăloşi şi vicleni.

Allah să fie cu tine, Saif!

Lasă un răspuns

