Braşov în vară

Am fost în Brașov, am ajuns acolo ieri dimineață, iar acum o oră am sosit în București. Am fost și în Poiană, acolo ieri spre seară era răcoare bine. Curățică staţiunea, sunt multe construcții drăguțe aici. Nu era multă lume în Poiană, probabil mulți erau în Brașov pentru concertul de aseară, la care au cântat și Cargo și Iris.
După ce am coborât din Poiană, pe la nouă jumătate seara, am prins un pic din Cargo și apoi am urmărit ultimele 5-6 melodii ale celor de la Iris. Sincer, nu prea i-am ascultat eu pe cei de la Iris până acum, dar ieri mi-au plăcut enorm Cristi Minculescu și cei de la Iris. El este un mare showman. Cu ocazia asta am aflat că soția mea este fan Iris.

Ne-am dus ieri la Brașov cu gândul de a ne întoarce în aceeași zi. Era atât de frumos Brașovul încât am hotărât să stăm peste noapte. A trebuit să cumpărăm cele necesare, ca, de exemplu, periuţe de dinţi şi pastă de dinţi. Am vrut să stăm în centru – și pentru concert. Prețurile erau exorbitante la cazare. Până la urmă, mi-am amintit de ARO Sport, situat foarte aproape de Piața Sfatului. Am zis, what the hell!, hai să încercăm, nu murim o noapte. Sala de baie, cu dușurile, și două toalete sunt comune pentru un etaj, hotelul are trei etaje și 33 de camere. Prețul unei camere pe noapte: 19 Euro. Nu televizor, ceea ce a fost chiar bine.
Camera nu a fost rea, iar surpriza plăcută a fost aceea că sala cu dușurile și toaletele erau mișto, proaspăt renovate și foarte curate.
A fost spicy chestia cu făcutul duşurilor.
La recepţie personalul a fost foarte amabil. Era şi un guestbook acolo, pe care l-am răsfoit. În ultimele pagini, cele pe care le-am citit pe diagonală, era scris numai în engleză (se pare că de obicei sunt mulţi străini, aici, în hotel). Băieţii (sau fetele), ca idee, lăudau cu toţii personalul şi spuneau că s-au simţit bine, unu-doi au mai spus şi că nu ar strica nişte îmbunătăţiri aduse camerelor.

4 responses to “Braşov în vară

  1. Cul. Io’s zavorit in sketis dar mi-am intins antenele pana’n Maryland.
    )))))

  2. Mersi. Ce înseamnă ”zavorit in sketis”?

  3. nt frate, nu divulg taine. also ma distrez citind comm-urile de pe blocu lu’ saraca aia. haha, tre’ sa sburzi pe campii cu cai verzi pt a comenta in grajdu’ lui augias, fara injuraturi originale.
    )))

  4. bogdane, bogdane,
    tanjesti la copane

Lasă un răspuns

