Leticia și Paroles, paroles

Două cântece frumoase, unul, Leticia, cântat de Alain Delon, hearbreaker-ul francez și celălat, Paroles, paroles, cântat de Dalida cu Alain Delon.

Leticia, da, Letiția, pe românește, am fost îndrăgostit de o Letiție la 14 ani, alt timp, altă viață, alt veac.:) Dedic ”Leticia” româncei omonime, oriunde s-ar afla (trișez un pic, mai știu ceva de ea, am văzut-o în parc cu partenerul acum vreo jumătate de an, era schimbată doar în sensul că este femeie, dar schimbări majore nu erau, am trecut unul pe lângă altul ca două vase pe un fluviu, nici nu știu dacă m-a recunoscut :)). Bine, Letiția nu e la fel de frumoasă ca soția mea, și, e doar o amintire adolescentină, presupun însă că nu e interzis să dedic un cântec unei amintiri.🙂

15 responses to “Leticia și Paroles, paroles

  1. Hmmm, mai baiete, nu mai tot dedica melodii, lasa amintirile si traieste in prezent. La vie est belle!

    • Dragă Deny, eu trăiesc foarte în prezent. Este o referință cu caracter literar, o rememorare a trecutului, ce am scris eu și nu o plângere a trecutului. Mergând pe aceeași idee, dar mult mai elaborat, Lorena și-adus aminte de micul Elefterescu, ”curtezanul” ei din copilărie, și a scris o povestire scurtă, probabil una dintre cele mai reușite dintre povestirile ei.

      Dragă Deny, m-ai întrebat o anumită chestie pe blogul Lorenei, despre diferența dintre cum este percepută femeia, respectiv cum este perceput bărbatul, referitor la situația aceea, în care ea părăsea în anumite condiții, respectiv el părăsea în anumite condiții.
      Am muncit să-ți dau un răspuns, zic eu, a fost un răspuns bunicel, spun asta cu toată modestia. Ce am obținut de la tine? O jignire, că răspunsul meu este ca nu știu ce cafea lungă și că eu sunt ca oricare alt Ciprian (sic!) – modelul de bărbat din povestirea Lorenei, un model negativ, te-ai alăturat în jigniri celor doi, domnul Boeriu și doamna Cătălina-Letiția, ai făcut front comun cu ei. Păi, dacă eu sunt un astfel de model, de ce să mai scrii aici? Mă așteptam, sincer, după reînceperea dialogului nostru pe o bază civilizată, la altceva de la tine și nu la o ieșire gen Boeriu-Cătălina-Letiția, chiar dacă a ta, din punct de vedere al formei, a fost oarecum diferită față de cele ale acestora.

      În cazul acesta, cel mai bine este să ne vedem fiecare de drumul nostru (acesta este o avertizare eufemistică, dacă nu se înțelege că, de acum încolo, eventualele tale postări aici vor fi șterse).

      Am promis că voi fi o gazdă bună, asta înainte de intervenția ta mai sus menționată, în prezent nu-mi mai pot ține pe de-a-ntregul această promisiune, partea care mi-o țin este aceasta, în care îți spun cu ce m-ai deranjat de nu mai îmi pot ține integral promisiunea.

      Sunt sigur că nu ești o persoană neonorabilă. Însă eu sunt obligat să țin seama întâi de faptul că te-ai alăturat, în mod nedrept pentru mine, d-lui Boeriu și dnei Cătălina-Letiția. Intervențiile lor au fost exaltate, murdare, mama mea a fost băgată în mod laș, nedrept, în acel așa-zis conflict, de un descreierat ca dl Boeriu, iar altă descreierată, dna Cătălina-Letiția, i-a ținut isonul – ne înjurăm, nu ne înjurăm, deși asta cu înjurăturile nu este în regulă, dar hai să nu băgăm părinții în asta, părinți care s-au chinuit cu noi! Cum ar fi fost s-o înjur eu pe dna Boeriu, mama d-lui Boeriu?

      Nu în ultimul rând, eu am o părere proastă in corpore despre cei care scriu în prezent pe blogul Lorenei. Este adevărat, nu rezist să nu mai am o intervenție când și când, dar asta nu înseamnă automat că părerea mea s-a schimbat. Cred că orice om normal o ia razna dacă scrie des într-un loc ca al Lorenei, de unde rațiunea și simțămintele frumoase, curate, au fugit demult.

      Acestea fiind zise, Deny, îți spun adio și-ți urez să ai parte numai de bine!

  2. Din partea mea poti sa stergi comentariul, dar te rog sa il citesti: prea te superi din nimicuri, de ce bagi toate prostiile in seama? Netul este pt relaxare si distractie, tu iei totul in serios. Si eu ma supar repede si de multe ori stiu ca nu merita. Da, sunt de acord cu tine ca nu trebuia sa se vorbeasca urat si despre mame , ai si tu motivele tale pt care ai scris asa de urat, dar eu mi-am dat seama ca tu nu esti asa cum ai vrut sa pari dincolo. Eu rad de oamenii aia, macar unii imi plac. Cand am inceput sa scriu pe acel blog, nu se vorbea asa de urat, dar acum…nu e deloc usor de inteles de ce se scrie asa de urat. Si eu am fost injurata, nu am mai scris un timp, apoi iar am comentat. Eu doar am glumit si nu m-am referit la tine cand am zis de Ciprieni. Nu o mai lua personal. Uite, imi cer scuze, pt ca si tu te-ai schimbat, cel putin fata de mine. Multumesc frumos pt atentie…si acum poti sterge comentariul. Noapte buna!

    • Bun, ți-ai cerut scuze, revin atunci la ce am spus cu ștergerea mesajelor/ banare.

      Să-ți spun un lucru serios, acolo, la Lorena, nu e un mediu bun. Faptul că scrii și citești acolo nu e un lucru care să-ți facă bine. Fundația, baza de acolo, e putredă. Lorena are niște probleme, iar problemele ei se răsfrâng asupra mediului blogului ei, acolo e un mediu viciat.

      Că e așa numai din cauză că Lorena e lesbiană, că mai sunt și altele, asta este altă problemă. Nu mă înțelege greșit, nu sunt împotriva homosexualilor, însă în ultimul timp i-am observat cu mai multă atenție și ei nu duc o viață fericită, anormalitatea nu poate da fericire cu adevărat, ei, homosexualii sunt niște damnați, niște nefericiți. În cazul Lorenei, frustrările ei se răsfrâng asupra a ceea ce creează, blogul ei, mediul de acolo, este afectat de strâmbătatea ei.
      Mediul de acolo, din cadrul blogului, este viciat, iar viciul, că este țigare, alcool sau un mediu moral dubios, strâmb, incomplet, whatever, distruge.

  3. Hai mai Bogdane, nu fi rau!
    marghioala, ostape, milfa sunt mici genii inchise. trebuie lasati sa defuleze, trebuie admirati ca defuleaza. ce-ai vrea, sa ejaculeze pe fatza boborul timpit nereceptiv la potentiale?
    si nu cred ca homoii isi improvizeaza nedureros poleiul fericirii superficiale.
    tehnica de-a se aseza pe divortul dintre exacerbarea clipei si viziunea acesteia o stapinesc perfect

    • Corect, sunt niște genii, însă cu probleme.🙂 Pe de altă, parte contează și la ce sunt genii.

      Hai că simt că îmi uzez degeaba tastatura scriind despre subiectul ăsta, gata, what’s enough is enough!

  4. acu eu nu cred ca catalina laetitia, de pilda, a inteles ca spun, dar presimt ca incepe sa devina din ce in ce mai mult stapina pe o anumita situatiune.

  5. oricum bogdane, evoluezi remarcabil.

  6. Deny says; „Netul este pt relaxare si distractie”, da, asa-i cind faci poze cu cheez si ochelari de neam prost, sara’n discoteca tragind..nu una mica..ci citeva mai mari? si as zice-n gand „ai baut cerneala”

    Vasile, cu toată simpatia pe care o am pentru tine, ţi-am mai spus că aici nu pot tolera expresii care nu sunt în regulă. Şi pe Lori aş apăra-o la fel dacă ar scrie aici. Chestia asta, cu cenzurarea expresiilor politically wrong nu este numai ca să-i apere pe cei care scriu aici şi merită, poate chiar merită să fie înjuraţi, dar şi să vă protejeze pe voi, restul, de ei!

  7. m a luat mania pe tastatura, nu ca nu ar merita’o. #¥@&^ de ipocrizie.

  8. v.r – unde ai vazut tu la mine poze cu ochelari? Nici macar nu semnezi, esti un anonim de pe net care vorbeste prostii…dar nu ma enervezi cat timp nu te cunosc. Iar Bogdan…urasti blogul Lorenei, dar scrii acolo scarbosenii mai mari decat toti, eu macar daca am fost insultata de Lorena, am fost insultata de o persoana reala, LORENA LUPU, nu de niste initiale, v.r, adica. Si cu asta, chiar nu mai am ce comenta pe acest blog

    • Dragă Deny, în primul rând eu, deşi nu am o părere formată despre tine, consider că nu meriţi să fii înjurată.

      Blogul Lorenei este un blog de scârboşenii, de dejecţii, de cele mai multe ori. Eu nu am făcut decât să mă conformez un pic mediului. Am încercat să mă comport civilizat, dar mi-au fost adresate toate scârboşeniile, ca să te parafrazez, şi atunci m-am purtat cu cei de acolo după cum s-au purtat şi ei cu mine. Ca menţiune, tu şi încă câţiva, unul din ei este Creca, nu sunteţi vizaţi de imprecaţiile mele de răspuns.

      Am vrut să cred că găsesc în tine o doză asiguratoare de obiectivitate. Văd că fie nu o ai, fie nu ai citit mesajele care mi-ua fost adresate, am fost insultat nu numai eu, dar mi-au fost insultate mama, fiica, soţia. Eu nu am procedat în acelaşi mod, nu m-am luat de mama, soţia sau de fiica nimănui de acolo, de pe blogul Lorenei. Încă o dată mi-ai înşelat aşteptările.

      Îţi doresc să faci o bună carieră bloggeristică pe blogul Lorenei, dacă asta vrei, să fii o parte din turma de acolo.🙂 Ce văd eu înă este că nu te potriveşti acolo. Poate se potriveşte Cătălina-Letiţia, care înjură de mama focului la Radu Pitici-Gratis (a se vedea postările ei şi de la postarea principală http://www.piticigratis.com/2011/07/un-bac-pe-care-poate-sa-l-treaca-toata-lumea/).

      Nu îi urăsc pe cei de blogul Lorenei, cu Lorena în frunte. Sunt atât de handibelli (handicapaţi, e o glumă, e vorba de o versiune modificată a numelui unui personaj de desene animate, Sandy Bell ), încât au ajuns să mă distreze.

      Fiind spuse cele de mai sus, deoarece nu îmi plac alternanţele ură-iubire, te anunţ că postarea ta de mai sus este ultima ta postare aici, asta în mod definitiv, cumva de protejez de tine însăţi!🙂 Nu sunt benefice stările schimbătoare!🙂 Adio, Deny!

  9. anonimo, „unde ai vazut tu la mine poze cu ochelari?” pai n-ai ochelari? cumpara-ti, caci sunt arhetipali. ))) vezi ca te contrazici, parca ziceai ca netu e pentru distractie , de ce (sa)te simpti „insultata”,.. esti din porzellan manufaktur? cre’ca daca erai „insultata” de o (…) din buchet sau ostap, aveai o(…) multiple! ))) io te mai astept p’aici (eventual) cu amicii mei virtuali (bogdan, TLC si domnul L) in 4 te „jupuim”, honey.
    )))

    • Vasile, nu mai există nicio şansă ca să mai citeşti textele doamnei Deny, o doamnă serioasă, cu un căţel numit Cora, aici, la mine, deoarece dna Deny are ban (permanent) aici. Îmi pare rău că sunt un party breaker.

Lasă un răspuns

