De-ale învățământului?

De-ale învățământului capitalist românesc – Universitatea Spiru Haret (Spiru, simplu, pentru preteni)

sursa originală: Lumea lu’ Mantzy (http://mantzy.ro/2011/06/14/incredibila-facultate-spiru-haret-si-fabulosii-boi-care-o-frecventeaza/)

PS Pentru cei care nu știu bârfele din lumea bloggeristică, Manty, ziarist la Kamikadze, a avut un fel de aventură cu o cunoscută bloggeriță, fostă actriță.

PPS Încă un indiciu ajutător: de această domnișoară vorbește des și simpaticul stalinist FL.

15 responses to “De-ale învățământului?

  1. bogdane, esti bine?

  2. nu mai, dar tu?

  3. clone?? hai mai bogdane, ma jignesti..singurul meu defect este ca nu-mi pot asuma inimitabilitatea..desi, intr-o seara mi-am gasit un fir de par pupindu-se cu niste pixeli exact in dreptul povestii lui Gramo cu fata aia despuiata pina la caracter.

  4. da’ uite mai de ce te-am cautat: tocma’ am serbat 27 de primaveri si EA mi-a dat de-nteles ca ar cam fi cazul..stii tu, sa initiez procedurile..inel, logonda, chestii d’astea..m-a luat cam pe nepregatite pen’ca eu eram cu gindul la incosistenta mosafirului neamtz al lui komartin, caruia nci prin gind nu-i trece sa sufle o vorba despre pilpiitul copacilor(drept pentru care m-am dat anonim si i-am zis-o)..in fine, ea e frumoasa, eu trairist, ea se gindeste la copii, eu la patologia indusa a normalitatii, ai ei i-au dat trei camere la etaj 1, mie, amintirile nu-mi dau nici istoria proprie..intr-un cuvint, de ce ma irita asezarea fizica a lucrurilor din moment ce o iubesc?
    tu ce zici, s-o iau sau nu?

    • Creca, în primul rând să ai parte de mulți, mulți ani înainte.

      În mod normal, căsătoriile se fac la peste 30 de ani, ca vârstă, pentru bărbați, eu așa zice că pe la 35 de ani, chiar, sau, de ce nu?, chiar un pic mai încolo. Deci, nu e recomandabil să te căsătorești la vârsta ta.

      Nu știu câți ani ai tu cu domnișoara respectivă, dar, stați și voi măcar vreo 2-3 ani împreună și, dacă merge, atunci vă puteți gândi la căsătorie. Nepotului meu de la soră i s-a dat la fel de înțeles, s-a căsătorit, avea 25 de ani, și nu a mers. Părerea mea sinceră este să o trimiți la plimbare pe domnișoară. Cine iubește nu pune pumnul în piept. Dă-o naibii de casă.

    • Creca, căsnicia bună e aceea în care te simți bine, confortabil. Banii, casele, sacrificiile nu fac doi bani dacă nu e ce spuneam mai-nainte.

      De aceea vorbesc de cei doi-trei ani de stat împreună, pentru că atunci îți faci o idee despre cum va fi după căsătorie.
      Dacă ai dubii destul de mari chiar înainte de a sta împreună, atunci ceva e deja putred în Danemarca.

    • E bine ca nevasta să fie frumoasă, dar bine este și ca să te înțelegi cu ea.🙂

    • bogdane, tu intotdeauna ai sfaturi echilibrate..tin cont de ele cu siguranta.

    • Până la urmă e și o loterie cu căsnicia. Însă, e bine să existe o perioadă de probă înainte de căsnicie, Creca, mai ales în timpurile acestea în care reperele nu mai au importanță. La vârsta ta, ai avântul tinereții, e normal să iei totul mai năvalnic, numai că și probabilitatea ca să se ajungă la un eșec e mai mare decât dacă o faci mai târziu, când ai trecut deja prin niște încercări. Și să ții cont întotdeauna și de ceea ce simți. În treaba asta, cu căsnicia (dar și în altele!), e bine să existe o combinație între rațiune și ceea ce simți.🙂 Baftă!

  5. buna dimineata, la multi ani, creca:)
    legistul ar spune ca daca ar fi o „she”, n-ai intreba, daca intrebi, e „it”. metalingvistul doar ar zambi trairist, adica bio si cu smaltul intact:)

    • Viața nu e numai în alb și negru. Mai bine să întrebi. Nimeni nu e scutit de întrebări, mai ales când e vorba de ceva atât de complex și de serios cum e căsătoria. Probabil numai cei cu vederi rigide se bucură de certitudini. De preferat este ca tinerii să stea împreună 2-3 ani înainte de căsătorie, își fac astfel o idee despre ce urmează.

      Eu am fost de mai multe ori îndrăgostit, dar jumătatea numai una este.

    • mersi noemi, tu intotdeauna ma faci sa ma razgindesc.

  6. :))))))))))
    adorabil esti, bogdan:)

Lasă un răspuns

