Conferință de presă

Deoarece sunt manager de proiect pentru un contract de publicitate, mâine voi participa la o conferință de presă legată de acest contract, care se va ține la un hotel de lux din centrul Bucureștiului, organizată sub egida instituției la care lucrez. Nu țineam neapărat să particip, dar adevărul este că m-a tentat meniul de la bufetul de la sfârșitul conferinței, cel pentru ziariști, în speță.

Azi, ca o furnicuță capitalistă, am făcut prezentarea în Power Point pentru șefuța mea, directoarea, care e foarte simpatică. Eu cunosc cel mai bine contractul, ea are mult de muncă, așa că era normal să fac eu prezentarea. De fapt, ambele mele șefe sunt ca lumea. Am dăscălit-o pe șefuță ce trebuie să spună și când.

Tot azi, de amorul artei, mi-am cumpărat o cravată, o cămașă și o curea. Am și uitat de când nu am mai fost la o întâlnire cu reprezentanții mass-media. Am înțeles, dintr-un manual de corporate conference, că numai liderul, DG-ul în cazul meu, poate să poarte cămașă albă, noi restul trebuie să purtăm cămăși bleu cu cravate sobre. Mi-am luat o cămașă bleu și o cravată bleumarin cu un fel de dungulițe bleu.🙂

Mâine voi fi corporatistul perfect!

4 responses to “Conferință de presă

  1. Nu, e bine, am mâncat niște delicatese, sendvișul cu file de somon a fost de-a dreptul delicios!🙂

  2. uneori, esti de-o ingenuitate perfect delicioasa, caviar, somon fume, fructe de mare, vanat si perrier?:) prin tine, digestia corporatista e pe maini bune, bogdan.

    • Noemi, e autoironie, dar rămâne între noi.

      Uneori îmi dai impresia că ai vrea să faci cunoștință cu ingenuitatea mea corporatistă.

Lasă un răspuns

