Răspunsurile unei fete credincioase la ispitele diavolului

Tot intrând pe blogurile neoprotestante, am  dat de un  cruciat neoprotestant, de 26 de ani, care semnează ”medieșanul1234”. Medieșanul (http://mediesanul1234.wordpress.com/), la 26 de ani, e un penticostal radical, antiortodox, care scrie povestioare cu caracter moralizator. Nu pot să spun că omul nu are talent. Iată ce spune medieșanul despre el:

Ca orice om normal mi-am facut blog. Cateva date despre mine. Nascut in 1984 luna Aprilie ziua 11. Crestin penticostal declarat. Iubitor de copii,de adevar si de frumos,colectionar LEGO inrait. Pasiuni:Orice pasiune este binevenita atata vreme cat e subordonata Bibliei. Necasatorit.

 Deci, am citit ultima lui povestire, care e atât de savuroasă, încât nu am rezistat să nu o preiau.

 Raspunsurile unei fete credincioase la ispitele diavolului

Posted on March 17, 2011 by mediesanul1234

Diavolul vine la fata pe cand avea varsta de 5 ani si-i propune sa nu mai mearga la biserica ci sa mearga sa se joace cu ceilalti copii afara.

Fetita raspunde:Ma duc sa-n treb pe tati si pe mami.

Fetita:Mami,tati,pot sa ma joc cu ceilalti copii?

Tata:Nu ai voie puiul tatii.N-ai voie sa te joci cu copii Duminica intre orele 09:00-12:00 si 18:00-20:00.

Dar poti sa-ti chemi ceilalti copii la biserica.

Fetita:Imi pare rau domnul diavol dar nu am voie.

Diavolul vine din nou la varsta de 10 ani.

Diavolul:Hai mai lasa tu scoala duminicala,scoala si treburile prin casa.E vremea sa te joci la calculator si sa stai pe messenger.

Fata:Domnul Diavol,de jucat joc Zoo Tycoon,Civilization,adica jocuri educationale.In nici un caz mizeriile de jocuri si filmele pe care vrei tu sa mi le arati.Iar referitor la messenger,n-am chef sa intru in discuti cu toti oamenii rai.Totodata te anunt ca stiu sa scriu si sa citesc si imi voi adancii studiile biblice cat si cele scoare.Nu tine.Dute si bate la alta usa.

La 17 ani diavolul incearca din nou.

Diavolul:Uitate la colegii tai cum se duc pe la chefuri si se distreaza.Dute si tu.E pacat de o fata frumoasa ca tine sa stea tot cu nasul in biblie si carti.Machiazate si tu,uitate in oglinda ca altfel nici un baiat nu se uita la tine.Nu vezi ca doar fetele care arata ce au ,au success la baieti.Uitate la fata x care se plimba in mercedesul ala impreuna cu baiatul ala cool.Nu e pacat sa ratezi asa ceva?

Fata:Asculta dracusor.Mai termina odata cu propaganda asta.Unde te crezi aici?Pe vremea comunista?Esti ca Ceausescu care spunea ca judetul maramures era fruntas la recolta de porumb,iar daca te duci in Maramures vei observa ca nici macar nu poate creste porumbul in zona aia,fiindca zona e muntoasa.Dar vad ca esti greu de cap,asa ca am sa-ti explic mai pe indelete.

1 Chefurile tale sunt pline de analfabeti.Cei care merg acolo sunt rusinea societatii .

2 Fardurile tale nu ajuta pe nimeni decat suporta industria cosmetica.Adica eu cumpar produsul pentru a vedea la televizor cum un oarecare milionar proprietar de marca avon sau te miri ce ,se culca cu peste 20 de femei ca sa se dea el mare.

3.Daca sunt frumoasa nu inseamna ca sunt proasta.Fetele alea de care vorbeai tu si cu care te mandreai tu, poarta numele de curve ori eu nu sunt asa ceva.Ele nu au nici un pic de inteligenta si de gandit gandesc cu organul genital.Ei bine,Dumnezeu ne-a dat creierul pentru a fi folosit la gandit, nu organele genitale.In caz ca nu sti anatomie, draga diavol ,am sa te luminez eu :Organele genitale sunt folosite pentru reproducere.Adica,dupa ce ma voi casatorii, voi avea un copil.Ai priceput?Daca nu ai priceput, te poti duce la corigenta in august.Poate vei pricepe atunci.

4.Referitor la baietii aia cool,mare branza.Orice prost poate pune mana pe o haltera si sa faca muschi.Apropo.Baietii de la biserica care muncesc in gradina si care muncesc ca voluntari sau lucreaza in timpul vacantei in constructii,au muschi mai mari decat baietii tai cool.

5.Referitor la vestimentatia celor pe care-I consideri cool,aceasta e cumparata din banii parintilor,la fel ca si masina,deci ei nu sunt niste producatori ci niste personae lenese pe care tu i-ai sucit cum ai vrut.Ei bine,cu mine nu-ti merge.Nu ma sucesti asa de usor.Am citit biblia si stiu ce-ti poarta capul.

 6.Te invit anul acesta la botez.Am decis sa ma predau Domnului. Diavolul incearca in timpul facultatii: Lasa invatatul si biserica.Examenele nu sunt decat prin ianuarie si iunie.Ai timp atunci de ele.Dute si tu la malluri cu ceilati.uite ca exista si pocaiti care merg pe acolo.Gandeste-te ca trebuie sa-ti gasesti un sot.Cum vei gasii tu sotul daca mergi doar la facultate si la biserica?

Fata,acum ajunsa studenta:Diavole,puiu tatii,Pocaitii aia care-si pierd vremea la mall sunt rusinea bisericilor.In primul rand,pentru inteligenta ta ,care evident lipseste cu desavarsire, ar trebui sa sti ca mallul ofera cele mai scumpe produse si cele mai indecente.Daca vreau produs ieftine si decente ma duc la producator ,nu la cel mai scump comerciant.Asta ,asa pentru informatia ta. Iar referitor la sot,asa cum ti-am spus in timpul liceului,un sot bun gasesc in biserica.In mall gasesc analfabeti.Iar acum hai dispari ,altfel chem Ingerii Domului sa te duca in iad,unde ti-e locul.

Diavolul incearca la varsta de 30 ani:Hai dute si tu in oras cu sotul tau.Ia o bona si mergeti si voi la distractie. Fata,devenita femeie:Ai incercat cand eram mica.Ai incercat cand eram adolescenta,Ai incercat cand eram studenta.Vad ca nu te dai batut nicicum.

Copilul femeii:Mami,cine e el? Mama:El e o fiinta care poarta numele de Drac,care nu mi-a dat pace nici mie cand eram copil si care nu-ti va da pace nici tie.Dar nu te teme ,caci Domnul impreuna cu mine si cu tatal tau te vom apara de Dracusor.Daca citesti biblia si daca ti legamantul cu Domnul,nimeni nu te va putea atinge.Bine ca mi-ai adus aminte. Stai sa-l chem putin pe tatal tau.

Tatal:Da draga. ce ai patit?

Mama:Domnul cu coarnele s-a intors.

Tatal:Stai linistita draga.M-am rugat in fiecare zi pentru familia noastra si daca te uiti mai bine,vei vedea doi oameni in alb inarmati cu sabii de flacari cum vin incoace.Ceva-mi spune ca vin dupa tine ,dracusor.Eu zic ca ar cam trebuii sa pleci de aici.

Vazandu-se amenintat,Diavolul pleaca.

P.S. DACA CELCECITESTE(pe care-l atentioneze ca nu i se va publica nici macar un comentariu aici) SAU ALT ATEU,CRESTIN MODERNIST,SAU ORTODOX CU NUMELE SE SIMTE LEZAT DE ACEST ESEU,ASTA-I VIATA,N-AM CE SA-I FAC.

Medieșanul nu le are el cu persoanele verbului și nici cu virgula între subiect și predicat, dar cred că nu e cazul să ne încurcăm în amănunte.

 Mie mi-a plăcut cel mai mult asta:

 La 17 ani diavolul incearca din nou.

Diavolul:Uitate la colegii tai cum se duc pe la chefuri si se distreaza.Dute si tu.E pacat de o fata frumoasa ca tine sa stea tot cu nasul in biblie si carti.Machiazate si tu,uitate in oglinda ca altfel nici un baiat nu se uita la tine.Nu vezi ca doar fetele care arata ce au ,au success la baieti.Uitate la fata x care se plimba in mercedesul ala impreuna cu baiatul ala cool.Nu e pacat sa ratezi asa ceva?

Daca sunt frumoasa nu inseamna ca sunt proasta.Fetele alea de care vorbeai tu si cu care te mandreai tu, poarta numele de curve ori eu nu sunt asa ceva.Ele nu au nici un pic de inteligenta si de gandit gandesc cu organul genital.Ei bine,Dumnezeu ne-a dat creierul pentru a fi folosit la gandit, nu organele genitale.In caz ca nu sti anatomie, draga diavol ,am sa te luminez eu :Organele genitale sunt folosite pentru reproducere.Adica,dupa ce ma voi casatorii, voi avea un copil.Ai priceput?Daca nu ai priceput, te poti duce la corigenta in august.Poate vei pricepe atunci.

4.Referitor la baietii aia cool,mare branza.Orice prost poate pune mana pe o haltera si sa faca muschi.Apropo.Baietii de la biserica care muncesc in gradina si care muncesc ca voluntari sau lucreaza in timpul vacantei in constructii,au muschi mai mari decat baietii tai cool.

Și avem și o capodoperă în cadrul textului selectat. Atenție! ”Baietii de la biserica care muncesc in gradina si care muncesc ca voluntari sau lucreaza in timpul vacantei in constructii,au muschi mai mari decat baietii tai cool.”  Asta cu ”mușchii mai mari” e absolut delicioasă. 

Medieșanule, îți urez succes! Problema este că trebuie să te pui la punct cu gramatica. Dacă vrei, te pot medita, în cadrul acestei postări îți spun ce și cum cu gramatica.

3 responses to “Răspunsurile unei fete credincioase la ispitele diavolului

  1. eu am intrat la piticu gratis pe blog. cica prin iconomia lui Dumnezeu, vrea sa se zideasca pe termen nedefinit intr-o manastire. recunosc, am ras de m-am cocosat.

  2. Am scris și eiu acolo. Nu i-ar strica lui Radu să stea un pic într-o mânăstire, că o cam luase razna.

    Pe mine m-am amuzat copios ce a scris medieșanul, puștiul are o anumită puritate, însă are momente când exagerează, e supărat rău pe ortodocși 🙂 și gramatica lui trebuie cu siguranță să se îmbunătățească.

  3. Povestea asta e incadrata la categoria „light”, face parte din abecedarul micului sectant. Daca vrei ceva mai complex, trebuie sa cauti circulara emisa in 2007 de tremuratori sub obladuirea lui tov.Pavel Rivis Tipei „patriarh” al penticostalilor mioritici, senator PD-L si vasal al marelui King Cioaba.

    „Se observa in tot mai multe biserici penticostale, pe fondul libertatii noastre in Hristos, o tendinta alarmanta a eliminarii diferentelor dintre credinciosii penticostali si oamenii firesti”
    http://clujulevanghelic.ro/2007/10/05/consiliul-bisericesc-penticostal-principii-si-directii-pentru-intarirea-disciplinei-si-climatului-duhovnicesc-in-biserici/

    Bamboocha-Rivis Tipei s-a conectat la „duhul” lui Parham si a aflat ca tremuratorii nu-s „oameni firesti”, ei sunt sfinti, sunt deja mantuiti in conformitate cu „sola fide”. Avand in vedere ca povestea cu mantuirea e rezolvata, au ramas pe rol chestii simple. De aia „duhul” lui Parham l-a indemant pe Tipei sa faca un ban cinstit, adica sa vanda niscai baraci
    penticostale. In sensul asta e interesanta povestea cu hardughia „Muntele Maslinilor” din Cluj, vanduta unor francezi 🙂

    http://old.cetateanulclujean.ro/articol.php?id=1033

Lasă un răspuns

