Anunț

Dragii mei cititori și scriitori de pe acest blog al meu,

Se pare că voi pleca la un curs mai lung, de vreo săptămână, la hotel cu piscină, sală de fitness și saună, ca să mă refac după muncile lui Heracle. Nu știu în ce măsură voi mai avea acces la net, așa că vă urez o săptămână plăcută de pe acum!

PS Creca, vasile și noemi, vă las gazde aici cât lipsesc! 🙂

Actualizare

Am avut o problemă cu notebookul, se pare că s-a  rezolvat, cel puțin pe moment. Hotelul are wireless, deci, dacă laptopul meu atât de muncit își va face datoria, e posibil să mai scriu.

5 responses to “Anunț

  1. Să ne ”revedem” cu bine !

  2. bon voyage, bogdan. puteai sa lasi si cheia in ghiveciul cu muscate, imi plac gazdele care, intoarse acasa, se intreaba ce cauta tigrul ala in baie sau unde-au disparut covoarele si peretii.

  3. http://horvathliviu.wordpress.com/2011/03/10/369/

    Ca sa vada domnul Bogdan ca sunt ortodox sadea. Nu mi-e rusine sa ma numesc crestin ortodox, marturisitor. Domnul Bogdan trebuie sa-si ceara iertare public, aici , unde m-a facut mincinos, fara nici o dovada.Daca nu o face, nu e demn de numele de crestin, urmas a lui Hristos, ce zice ca-l poarta. E patriot, insa nu crestin!

Lasă un răspuns

