1 Martie

De 1 Martie, un gând frumos și ”La Mulți Ani!” pentru mamele noastre, pentru soțiile noastre, pentru fiicele noastre, pentru toate reprezentatele sexului feminin, fără de care nu ar exista frumusețe și bunătate în viețile noastre, ale bărbaților.

sursa pozei: http://felicitari.regele.ro

17 responses to “1 Martie

  1. cu exceptia citorva

    • eu am primit un snur gros alb-rosu, de pus la poignet..are si inimioara, dar sa suspectez o urare de infarct?
      sunt delicati si suavi ghioceii.

    • noemi, diafanitatea ta e incurabila. nici infarctul n-o poate vindeca iar ghioceii nu au nici o sansa.

    • vai, creca, asta suna ca mai rau ca guturaiul. desi nimic nu poate fi mai rau decat guturaiul, mi-am zis eu azi si am implorat sa fiu impuscata . nu inteleg de ce am primit baclavale. specia umana e foarte ciudata.

    • apropo de ciudatenii, cum ti se pare sa discutam pe un blog cu nationalisme si legionarisme, despre baclava si virusul grippe intr-un inceput de martie care nu-ti da voie sa te impusti numai la gindul ca miturile precrestine nu sunt asa de infricosatoare?

    • deloc ciudat. doar ca nu inceputul de martie nu-mi da voie sa ma impusc si nici vreo appolinica refulare pe o plaja cu clima ok pentru fiziologia mea nevrotica, ci absenta unui browning cu maner de sidef.

    • chiar daca nu ai un browning cu miner de sidef stii sa tragi al dracu’ de bine cu perle in inima-martisor simulind sinuciderile ratate dupa care stii ca ma topesc.

    • simularea unei sinucideri ratate nu e una reusita? si daca da, ai gusturi ciudate. sau firesti pentru un transcender.

    • da noemi, am gusturi ciudate, insa sunt suparat ca nedormitu’ desi m-a urmarit trei saptamini mi-a spus-o in fata ca, de fapt, nu ma iubea ci doar profita sa invete cuvinte noi.

  2. Pentru toate, creca, pentru toate. 🙂

    • hai mai bogdane, recunoaste ca sunt multe cutre care merita doar snurul gros al martisorului.

  3. Ah, creca, ce mă fac eu cu tine? 🙂

    Creca, ca să avem o existență civilizată, plăcută, trebuie să respectăm anumite conveniențe, să avem maniere. De 1 Martie trebuie să gândim frumos în legătură cu toate reprezentantele sexului feminin. Este o zi de sărbătoare a tot ce înseamnă sex feminin, de la copile la femei, și ne vom comporta ca atare.

    O să spui poate că sunt anacronic, dar eu o să-ți spun că am înțelepciunea unei vârste mai mari decât a ta, că există bun-simț și trebuie să dăm dovadă de el, și că eu chiar cred că femeia este unul dintre cele mai frumoase lucruri de pe pământ.

  4. ..asociatia vaduvelor negre din caucaz nu merita martisoare..

  5. Domnilor Creca și Vasile,

    … Un exemplu din care cred că avem de învățat, în cazul nostru : în antichitate, grecii, pe, perioada Olimpiadei, suspendau orice conflict, dând voie atleților să se întreacă în cadrul acestei competiții. Dacă nu de altceva, măcar din cauza acestui exemplu, să fim și noi înțelepți și să spunem numai lucruri frumoase despre femei de 1 și 8 Martie. 🙂

  6. verba volant si lustruirea, vorba poetului..

  7. Ce să fac, măi Vasile, eu sunt de modă mai veche …

Lasă un răspuns

