Sâmbătă de fevrar

James Woods cu prietena de 24 de ani, Ashley Madison

Cred că trebuie să revin la funcționalitatea de bază a blogului care până la urmă e ceea ce arată denumirea, adică jurnal. 🙂

Fusei azi la mallul Sun Plaza, am vrut să văd filmul Acvila, care continuă oarecum acțiunea unui film din 2010, Centurionul, ambele au ca bază de plecare povestea legendarei legiuni a IX-a, dispărută în Britania. Nu am putut să-l văd azi din motive obiective.
Însă, acolo la Sun Plaza e un târg de dulciuri şi de vinuri, am degustat vin din Georgia şi din Republica Moldova. Am aflat povestea unor beciuri fantastice, de sub Chişinău, din nişte foste galerii de mină, acolo sunt puse la păstrat şi vinuri şmechere pentru şmecheri, vinuri din crama Cricova, am văzut şi poze, într-un pliant bine realizat. Am plecat cu o sticlă de Cricova pentru comerţ. Gagica care mi-a făcut prezentarea, o tipă cu picioare lungi, de manechin, de aici, de la noi, mi-a spus că cramele sunt de stat, cam ca tot ce e pe acolo, la comuniştii ăştia (termen folosit de ea :)) de moldoveni.

Acasă am prins pe MGM un film din 1990, Texasville, cu Jeff Bridges, unul dintre actorii mei preferaţi (Fisher King). La un moment dat, acum câţiva ani am dat de un clip al lui Phil Collins din anii ’80, ”Against all odds”, mi-a plăcut melodia, dar şi clipul, în el sunt scene din filmul cu acelaşi nume, melodia lui Phil face parte din soundtrackul filmului. În filmul din 1984 joacă Jeff Bridges şi Rachel Ward (care cred că toată lumea ştie că a fost gagica părintelui Chamberlain în Pasărea spin), ambii tineri şi frumoşi atunci. În film mai joacă şi monstrul sacru James Woods, care atunci era atââââât de slaaaaab! 🙂
God bless the net!, am găsit filmul pe net acum două luni şi l-am văzut, este un film noir care merită văzut nu numai prin prisma celor doi actori tineri şi frumoşi şi a chimiei ce există între ei în film.

One response to “Sâmbătă de fevrar

  1. Mesaj cu caracter insultător, conţinutul a fost şters.

    Dragul meu garcy, cândva am acceptat să am un dialog cu tine şi ce s-a întâmplat? S-a întâmplat că m-ai insultat. Aşa că, dragul meu handicapat, pot să te folosesc fără nicio remuşcare ca exemplu.
    Între noi, prietene, nu va mai exista dialog.

Lasă un răspuns

