Lorena paște

Lorena paște

77 responses to “Lorena paște

  1. nu paste, meah, e la pms. culmea prostiei e sa stie tot netul cand iti vine!

  2. Lorena Lupu e tot timpul la pms. Lasă că se uită pe hot tube, își mai aduce aminte de căsnicia ei de două luni, și îi trece oleacă.

  3. se potriveste pentru ceea ce e lorena

  4. Noemi, fă-i, te rog, o recenzie şi acesteia. 🙂 Cea de ieri era postată în glumă.

    Tu, ce-ai simțit în ochi al iernii vifor,
    Văzând prin cețuri norii de omături
    Și vârf de ulmi prin stelele-nghețate,
    Simți-vei seceriș că-i primăvara.
    Tu, cel al cărui unic tom a fost
    Lumina beznei lungi ce ți-a fost hrană,
    Nopți dupa nopți, plecat cât era Phoebus,
    April ți-o fi-ntreita dimineață.
    Nu căuta cunoașterea! – Eu n-o am,
    Dar cânt firesc când dă căldura buzna.
    Nu căuta cunoașterea! – Eu n-o am,
    Dar Seara mă ascultă… Cel ce-i trist
    Gândind la trândăvie, trândav nu e
    Și-i treaz cel ce adormit se crede.

  5. salut!
    bogdan, merci ca ne-ai pus in blogroll! din pacate noi nu avem sectiune blogroll.
    numa bine!

  6. poate c-am s-o fac, dar cu o singura conditie: sa stergi titlul acestui post , iar in locul sau, sa postezi poemul, cu un titlu oarecare, dar nonagresiv.

  7. nu, ca daca o zguduie cu inactiunea e ficus.

  8. @ Creca și Vasile,

    Când unul dintre voi are chef, poate să scrie un text, așa după cum am mai spus, pe care o să-l postez aici, la mine. Singura condiție este să nu se lege de biserică sau de marxism. 🙂 A, și să aibă diacritice.

    • diacritice n-am , da’ texte cacalau.

    • Ok, ia unul de o lungime rezonabila, dă-i un titlu, postează-l aici, ca un comentariu la postarea aceasta, și eu îl transfer ca post nou. Sper să fie simpatic. 🙂

    • hai mai bogdane, am glumit, ce naiba. noi nu de autori avem nevoie, noi sa vedem cum facem ca aia de sunt autori sa revina la sentimente mai bune si sa redevina cetitori.
      apropo, vezi c-a venit ostape in vizita!!!
      bai, n-auziti ca se filmeaza??
      bogdane, fa-te ca lucrezi!

    • Scrie, măi, ceva. 🙂 Scrie de dragoste. E un subiect bun. Scrie ce ar fi, de exemplu, dacă, fiind într-un tren, ar apărea o defecțiune pe traseu și ar trebui să înnoptezi la un hotel. Și ai pune ochii pe o blondă care e sora geamănă a lui Scarlet Johansson și ea, în aceeași situație.

    • nu stiu cine e scarlet johansson si nici n-am incredere totala in tine. asa ca mai bine ma abtin.

    • Ah, creca, cum aș putea eu să te ”double cross” cu textul? 🙂 De ce ți-e frică?

    • nu scapi.

    • Nu serios acum, creca, cum aș putea eu să te-nșel? O apreciezi mai mult pe Lorena decât pe mine? 🙂

  9. eu nu am diacritice,bogdan@, sory, promit ca am sa scriu despre rebeliunea din fortareata Kronstadt (martie 1921), ultima revolta impotriva comunismului de razboi. si despre Sutele Negre. da’ nu’i topicul potrivit.
    ca murena doarme cu pesti.))

    • Ok, fie cu fortăreața Kronstadt. Deoarece are legătură cu comunismul, totuși, caută să fii neutru, te rog.

    • apropo de fortareata, bogdane, vezi ca ma reped pina la madam bovary pentru ca sa-i spun lu’ noemi ceva, caci desi am luat azi 438 de guri de aer proaspat m-a chinuit „anemia ideii si necontondenta impactului”.
      vin repede, da’ sa ma strigi daca ma striga cineva.

    • Ok, creca, așa să fie! 🙂 Însă, deoarece mi-ai rănit simțămintele cu neîncrederea ta, te rog să mă lămurești cu ce crezi tu că aș putea să te înșel.

    • cu scarlet johansson.

    • Bine, măi Creca. Aici chiar ai nimerit-o, pentru Lorena, Noemi , Lecturacioasa și Scarlett, mai ales pentru ultima, aș înșela și, după aceea, aș scrie măscări pe blogul lacheului boeriu.

    • vezi c-ai masacrat mascaraile.

  10. am fost ma la madam bovary si i-am lasat un mesaj lu’ noemi..da’ tare mi-e teama ca-l gaseste domnu’ cristi si ma face iar bagabont.
    si n-am vazut-o nici pe ana-maria pe-acolo. cred c-a chemat-o mesteru’ vasile sa-l ajute ca nu sta zidul fortaretei.

  11. lorena tre’ lasata sa pasca. creca, ce are gheonoaia cu tine?

  12. nu mey, gheonoaia e lorena pulus. e la pms, dar asta e un motiv sa se ia de tine? ai comentat f decent, bro. nu aveau dreptul sa te injure aia.

    • nu s-a luat ma danene de mine. asa e ea. asa sunt toti.
      intelepciunea a arta de a-ti potrivi ora de ‘artzag dupa ora de toleranta a celuilalt. de ce crezi tu ca purta soldatul sovietic atitea ceasuri la mina?

    • creca nu (…) lorenei. tu, creca sau tu, bogdane: nu vrea (…)?

    • sa-ti suflu?
      pai poate fundul tau sa uite ceva?

    • Damo, ți-am mai cenzurat un mesaj, ți-le cenzurez și pe ăsta. Chiar dacă te iei de Lorena, nu numai de mine sau de fratele creca, eu tot îți șterg tâmpeniile. Ce e de ajuns e de ajuns.

      Noemi, unde ești? Poezia este un sonet de John Keats, pe care ți-l dedic. Dacă nu-mi spui noapte bună cu graiul tău elevat, de prințesă bizantină, eu nu voi putea să adorm împăcat.

    • tudor vladimirescu

      creca, ia-l pe stefan, pe bogdan si pe mihai viteazu si salvati’le pe noemi si pe dama cu camelii care sunt in mare pericol la lorena, the witch of the season. lorena vrea sa le momeasca cu turta dulce si sa profite de nevinovatia lor.

    • stai linistit, noemi e o fortareata iar pina se satura dama de turta dulce se strica interneturili

  13. bogdan@, deci nu pot sa dezvolt. ti-a invadat blocu’ o iper cultura de virusi dracesti. ca proasta asta de broasca dilie. pe alt topic.

    • Bine, Vasile. 🙂 Îmi scrii la alt post atunci.

    • hai mai vasile dezvolta c’a plecat. tu nu stii ca dama careia trebuie sa-i sufli replica pentru ca uita cutremurul produs de fund nu e nesimtita ci doar grasa?
      iar cele care nu uita fac pancreatita la pancreas.
      dezvolti?

  14. creca, amigo, daca iti devirusezi cerebelu’ s-ar pute sa te sensibilizezi la subtilitati.

  15. FYI -bogdan ciuhu =nedormitu=mauzes =dama cu pandalii=pdl ….and now you now

  16. d-le vladimirescu, nu-ti fa griji, eu scap usor. ma ascund in corsetul damei, apas pe butonul de engage si facem partie amandoua ca spargatorul de gheata atomic.nu iertam nimic, sa mi se arda sursa daca mint.
    creca, am ajuns inghetata acasa, acum fortareata se dezgheata zguduindu-se de ras.
    multumesc, bogdan. printesa e superba si, ciudat…hm…
    daca e keats, se explica. bine ca m-am oprit la timp.

  17. ai invatat si tu doo cuvinte; „fortareata” si „zguduindu-se”. mai agonizeaza pe aici. ca mai inveti sh altele.

  18. Textul original, insultător, a fost şters. L-am înlocuit cu ceva drăguţ:


    Vrând patima să uit că mi-i stapână
    aş vrea Narcis să fiu şi ea fântână…
    Să poţi în noaptea-n ea să te cobori…

    Şi-aş vrea ca noaptea-aceasta să se-ntindă
    în veşnicii si niciodată zori
    de zi de deşteptare să se-aprindă.

    Aş vrea

    Pierre de Ronsard

  19. ai inteles ca noemi e nedormitul care vrea s-o…pe lupoaica?

  20. helaaaaaaaaauuuu, mai paaaaaste Loreeeeena?

  21. adevarat paste! ca sa se scoată, ca rade lumea de ea, pentru ca, dupa cum spune bogdan: e o lesbiana frustrata, proasta si inculta, fara viata personala, a inventat la climaxul pms o povestire in care ea i-a dat papucii nu stiu cui, si acela (sic!) sau aceea (double sic!) vrea sa se intoarca la ea. pesemne acela e pulica, pe care l-a uitat pe balcon dupa ce a tras la masea de una singura vodca cumparata de la mega image, in timp ce-si mangaia suncile. e o lamera. lame, very lame!

  22. Mai lăsaţi-o, bre, în pace, că o să moară asta sughiţând în pms! 🙂

    Ştiu că Lorena e mincinoasă. Îi spuneam Lorenei la un moment dat, când am început să scriu la ea, luându-i apărarea Sorinei, prietena mea, pe care Lorena o făcuse cu ou şi cu oţet, deoarece aceasta o criticase pe bună dreptate pentru limbajul de mahala de Sfântu Gheorghe, că Sorina este o persoană cultă, care i-a citit inclusiv pe filosofii germani – cunosc puţini oameni care au mai făcut asta.

    Atunci mangafaua a scris că şi ea i-a citit pe aceşti filosofi germani, o minciună care există pe blogul ei. Nu am întrebat-o atunci ceva de Kant sau de Schopenhauer, puteam să o rog pe Sorina să-mi zică ce trebuia s-o întreb, deşi în mare cunosc şi eu cum stă treaba cu aceşti filosofi, am iertat-o, dar de atunci am început să am îndoieli asupra echilibrului lorenic.

    • ca sa scrii bine nu e musai sa fi citi filozofii germani.
      ca sa te lauzi, asta e prima conditie.

    • Dragul meu creca, am zis eu că s-a lăudat prietena respectivă? În mod inevitabil, afli după nişte ani care sunt preocupările unui prieten. De exemplu, şi tu ai afla despre mine, dacă am păstra această relaţie de amiciţie începută, şi nu neapărat după nişte ani, că, în virtutea faptului că sunt pasionat de istorie, am citit din Neagu Djuvara, Constantin C. Giurescu şi Lucian Boia, nu numai din Florin Constantiniu şi Alex Mihai Stoenescu, autori pe care deja ţi i-am menţionat. Nu te mai repezi! 🙂

    • cum sa nu ma reped ma daca stergi intr-una mesajele lu’ nedo si ale lu’ catalina laetitia.
      chiar, ce dracu’ tot zic aia? spune asa mai pe ocolite.

    • Prostii insolente, dragă creca. Şi în cazul nedormitului, care nu cred că este acela de la Lorena, şi înjurături. Sper că te-am lămurit.

  23. Mesaj obraznic. A fost şters.

  24. Mesaj obraznic. A fost şters.

  25. cei care scriu la lorena ar trebui sa inteleaga cine e lorena si ce parere are ea despre cei care scriu pe blogul ei. de fapt, nu degeaba si’a numit lorena blogul coltul labagiilor tristi. ar trebui sa vada comentatorii ei si ca lorena are o atitudine de dispret fata de barbati. ii considera niste mascarici, care nu sunt buni de nimic, condusi numa’ de organ.

    • danene, esti rau ma, eu i-am citit cartile. scrie bine ca scriitoare(PAREREA MEA). in ce masura caracteru’ autorului influenteaza opera doar pulica poa’ sa stie, da’ asta e mic si nevinovat si nu stie sa vorbeste. acu’, in ce masura caracteru’ ei il influenteaza pe al celor din jur tine de caracteru’ fiecaruia. in fond si enstein isi batea nevasta, gide era gheu iar piticu era sa fie mare.

    • creca, e imbucurator ca exista cineva care i-a citit cineva opera integral, cre’ ca nici boeriu nu a facut’o. opera ei cu homosexuali si poezia proasta. da’ aici vorbeam de altceva, de blogul si de caracterul ei, amandoua oripilante.

    • pai si eu ce-am zis ma? scutul pentru „oripilant” ti-l fabrici singur .
      oripilantii nu ar avea nici o ocazie de a oripila daca nu le-ai oferi-o tu.
      adeptii nedivagantzi,totusi, ai empirismului ar spune ca e bine sa construiesti astfel de ocazii, pentru a afla pe pielea ta,chiar cu rizicul de infestari dermice, cum stau lucrurile. rationalistii sau asistatii cerebral, adica cei care primesc ratie alimentara si intelectuala de la stat mai mut de 7 ani acasa ci cel putin 9 luni in placenta atotstiutoare, stiu dianinte ce se va intimpla daca incepi sa cauti prin nisipul lu’ pulica. e, cind astia dau sa se incaiere apare unu’ ( chiar, bogdane ia strigo pe sorina c’a venit unu’ care’a auzit de „stilul nebulos a lu’ hegel!), asa, hegel ,care…da’ nu va mai spun ca iar ma considerati fan al batausului de nisipuri miscatoare.
      in orice caz, greu al dracu cu nemtii astia.

  26. Dragă Dane,

    Am mai spus, Lorena este o lesbiană frustrată, proastă şi incultă, fără o viaţă personală. Nu cred că toate lesbienele sunt ca Lorena, dar am citit studii în care se spune că anormalitatea vieţii homosexualilor poate să îşi pună amprenta într-un mod foarte negativ asupra psihicului şi comportamentului lor. Frustrarea Lorenei e normal să se ducă asupra bărbaţilor, în primul rând, pe care îi vede ca pe nişte creaturi jalnice şi inutile, şi asupra heterosexualilor, în general. Ea îşi varsă răutatea şi frustrările pe blog. Cine e fraier să scrie în continuare la ea.

  27. doar sa scriu ma bogdane, nu sa te tradez.

  28. creca, cre’ ca tu n-ai inteles un lucru. imbecila de lorena si ceilalti doi imbecili au ceva cu tine pentru ca esti amicul lui bogdan. e simplu. poate ai o sansa daca il balacaresti pe bogdan pe acolo. glumesc! e prea tarziu si pentru asta, chiar daca ai face’o acum! 🙂

    • sansa ca sa ce? le-am demonstrat ca expunerea metodica si aplicata cu evadarile necesare in stilu-mi propriu nu poate fi muscata de fund decit de puriceii care ignora evidenta. argumentul se bate cu argument iar ruperea in figuri cu contraruperere in figuri. numai o minte ingusta crede ca argumentul se bate cu ruperea in figuri iar raspunsul la aceasta e din start o mojicie.dar oricum am vazut c’au inceput sa-si revina ptr. ca nush de ce dracu’ sughit intr-una.
      iar pe bogdan il balacaresc numai daca-mi raspunde cu balacareala, ceea ce de departe se vede ca nu e cazul.

    • creca, nu fi naiv, bro. aia iti vor pielea orice ai zice. ce zici nu mai intereseaza pe nimeni acolo!

    • adevarat ai grait frate dane, da’ nea alex lapusneanu a zis sa te faci frate cu dracu’ pina’l popesti…leordeni.

    • ha, ha, ha, esti amuzant! succes pe “taramul celalalt”!

  29. adevarat grait-ai, frate balcescu! 🙂

  30. Băi băieți, să fie foarte clar: de miștourile gen blogul Lorenei, adică stupide, nu sunt interesat. Făceți-le tot la ea, asta e soluția. Ce nu-mi place nu las.

Lasă un răspuns

