De ce e Ostap Bender înțelept

Eram într-o seară pe blogul Lorenei Lupu, când, la un moment dat, intră o puștoaică de liceu, de clasa a IX-a, se bagă și ea în seamă. Acolo, lesbiene, chestii, multe chestii la metru, și poate și altele. O întreb pe aia, ca s-o fac să plece, dacă nu trebuie să se culce devreme, că are școală a doua zi. Aia bălmăjește ceva. Nu pleacă. O întreb dacă și-a făcut temele. Iarăși bălmăjește ceva, dar tot nu pleacă. Intervine Ostap seniorial: ”Bă, îi spune, să mă cac în cacaoa ta!”. Din acel moment, a dispărut respectiva și, sper nici să nu mai revină vreodată pe acolo.

32 responses to “De ce e Ostap Bender înțelept

  1. da ma bogdane, tin minte,eram acolo. da’ desi e frumos nu e frumos ce i-a zis ostape lu’ biata fata.

  2. A fost excelent ce a făcut. 🙂

  3. Ai intrat vreodată pe blogul lui Ostap? E ”viataefrumos” din blogrollul meu. Tocmai mă conversez acolo cu Garcea despre literatură.

    • n-am intrat niciodata, da’ cred ca e frumos.

    • eu ma conversez tot despre un fel de literatura cu Sorina, pe blogul madamei bovary. Desteapta fata da’ prea scurta si cu replici taioase.De Ana-Maria nu mai vorbesc, e Noemi goala.

  4. Cred că glumești cu Sorina! I-a citit pe clasicii ruși și pe filosofii germani! 🙂

    • nu poti ma sa glumesti cu nimeni acolo, fin’ca e unu’ Cristi, starostele minastirii sau ce-o fi, care nu vrea sa poarte ochelari si citeste numai din memorie..si memoria il lasa.
      hahahahahahaha!

  5. Ah, îmi e dor de noemi!

    Retrasă tăcut în inima mea îndrăgostită
    depărtarea s-a aşezat cuminte,
    intim apropiată, caldă,
    privindu-te cu ochi strălucitori ca luna.
    Dacă întind spre tine buzele sufletului
    te pot atinge cu un sărut.

    • sa nu-mi spui ca tu ai facut-o. poezia ma!

    • bon, sa vedem.
      1.retrasa tacut-e o sintagma duios tautologica, desi s-au vazut destule cazuri in istorie de retrageri nauce, in debandada. anyway, actiunea cu pricina se potriveste tot atat de mult cu esenta personajului, cat dansul din buric cu catedra amfiteatrului conta de la drept.
      2. intim apropiata-sigur, exista si intimitate
      cu sistemul solar, si cu galaxia nibiru, presupun c-a fost nevoie sa se incatuseze stilistic intimitatea, sa n-o stearga in spatiu
      3.ochi stralucitori ca luna-aici autorul si-a dat masura completa a romantismului insatiabil de absolut. absolut stralucitoare e stralucirea ta, adica.
      4.eh, aici e aici. daca personajul face naveta intre continente, cu sufletul atasat ca abtibildul de vuittoane, sa te vad, maitre bogdan, cum te operezi tu de elefantiazis la glanda pineala.

    • noemi, n-am citit nimic din ce-ai scris pen’c-am vrut sa te abordez primu’, pina nu vine bogdan de l’alde ostape. oricum mi-e clar ca la el ai venit si cu el o sa ramii da’ sa stii ca si eu te-as fi facut fericita. hai ca ma’ntorc dupe ce te citesc.

    • de ce mai noemi, ca mie mi-a placut poezia.

    • pas du tout, cher ami. am fost smulsa brutal din textilele mele cu zorele de brigada speciala de mascati care ma tine la curent cu toate productiile poetice confectionate sub licenta noematica. daca tot mi-au demolat termopanele si dialogul interior cu chakra nr.2, am dat o raita de noapte. mica.

    • pai normal ca raita. e usor sa faci critica de intimpinare pe sinceritatea neconditionata a versului..da’ am eu o strofa la boeriu pe care s-a asezat praful…sa te vad daca-ti mai permiti..ma duc s-o iau?

    • presimt ca un refuz ar fi demolator. du-te si ia-o:)

    • am luat-o.

    • nu ma, astept sa vad daca-i observa boeriu lipsa..dac-o observa inseamna ca e buna si n-ai ce sa mai zici, daca n-o observa tot n-ai ce sa mai zici.

    • well, te las s-o pazesti. ti-am lasat la madame bovary un mesaj, asteapta la usa de ceva timp, delecteaza-te cu el o zi, doua. a la prochaine, mon ami.

  6. bogdane, bine ma de ce l-ai gonit pe sciencefictionanton, c’a venit suparat si mi-a zis ca bine ma creca uite ce mi-a facut ala ca sunt antinationalistsciencefictionconvins, si dac pot eu sa vorbesc cu tine sa-l primesti inapoi,precum ca nu mai face si ca se baga cu noi si la un cadrilater, si ca daca nu vrei iti scrie un post despre oligoelemente..stii tu, beriliu alea..hai ma ce zici? eu i-am zis sa-si inece pisica in milcov..ce zici se merita?

  7. creca, tu absolvent de psihologie esti? atunci se explica (…)

  8. dom’ doctor, am un sentiment mizer si cre’ca voi apela la un abecedar. vreau sa -mi continui studiile de pe acolo. de pe unde am ramas..

  9. ce doctor cauti bai vasile? eu lucrez la patron in necazu’ diplomii si vreau sa-mi scriu memoriile viitoare ca mi-e ca le uit. ca cacanaru’ de patron are cinciar(BMW-u ma vasile) desi are patru clase. si stii ce mi-a facut nenorocitu’? mi-a taiat din salar precum ca n-am stiut ca Adler l-a combatut pe Freud cu „conceptul de inferioritate”. asa ca daca te opresti la abecedar ai sanse sa intri in clasa ‘ntiia cu sirena la ferari.

  10. Noemi,
    Degetele tale răcoroase mi-au atins fruntea încinsă și atunci am sărit peste cele nouă râuri care încing Purgatoriul și am zburat pentru o microeternitate în Paradis, beatrice.
    Mă duc să mă culc.

    @Creca
    I-ai zis bine. Mon ami, nu există cale de întoarcere pentru mine cu cei cu activitate antinațională.

  11. pe mine ma destinde vanatoarea de lupi.
    auzi creca, nu simti asa o.. chemare?

    • nu bai vasile, eu zic sa-ncepem cu una la capra.

    • vasile, ma cert cu-n dobitoc de-aproape o ora pe chestia cu „naturalul”. el o tine langa precum ca determinismul e mai tare ca Dumnezeu, ca Dumnezeu l-a scapat din mina pe determinism si n-are ce sa-i mai faca, si ce se mai vaieta Dumnezeu ca a facut o lume pe care n-o mai controleaza decit emblematic, si ca noi suntem decit niste manifestari superflue si ridicole in imparatia atomului. tu ce parere ai? oricum o sa-i spun si lu’ bogdan.

  12. PS Strofa e furată de pe net.

  13. mai creca, cand zic de chemare, zic sa te zidesti intr-un schit. chemarea spre asceza, ce nu ai inteles? ma, tu intri pe net, te ratacesti si nu te mai gasesti..

Lasă un răspuns

