Biserica Mânăstirii Sinaia

Biserica Mânăstirii Sinaia sursa: http://www.fotografiiromania.ro/

Am asistat azi la slujba de duminică ținută la biserica Mânăstirii Sinaia. Îmi dau seama că acasă pentru mine nu poate fi decât aici, la noi, unde pot să intru în bisericile creștin-ortodoxe românești. Doar aici mă simt eu acasă, când sunt înăuntrul bisericii și sufletul meu se conectează cu ce zice preotul, cu slujitorii credinței și cu credincioșii, când privesc picturile cu sfinții noștri ortodocși de pe pereții bisericii.

Dumnezeu să aibă în pază poporul român, țara românească și credința noastră ortodoxă!

11 responses to “

  1. Si totusi, de unde uneori sentimentul ca acasa fiind, ai vrea sa te intorci si mai acasa?
    Nu va intreb, ma intreb, sa stiti.

    Maria Cristina

  2. Maria Cristina,

    Pesemne că eu am fost o rara avis care s-a simțit mereu ”mai acasă” acasă. Târgoviște? Frumos orașul, am o verișoară primară acolo, ai mei sunt ambii dâmbovițeni.

  3. Inteleg. Da, frumos Targoviste. Ca bucuresteanca ma bucur de oricare alt oras din tara…

    Maria Cristina

  4. Și cum ai ajuns să citești aici, la mine, Maria Cristina? Te întreb pentru că nu am un blog de top, eu țin chiar un jurnal, în care scriu când și când, nu scriu ”comercial”, ca să intru în topuri. Cum m-ai găsit? 🙂

  5. Aham, de la aprofundarea invataturilor din calauza ateista din fosta editura a partidului bolsevic acum ai progresat pe calea mantuirii, mai ai de urcat o treapta si ai atins nirvana, gtm. Or’ce popa care isi mai aminteste de canoanele apostolice, v-ar fi afurisit de eoane, Rad si dracii ma, lasa vrajeala. maine ce esti? sufi?.

  6. Nu stiu. Intamplare. Ma bucur ca am gasit blogul.

    Maria Cristina

  7. Și eu mă bucur că ne-am întâlnit, Maria Cristina.

  8. Buna seara. Am si eu o intrebare: dumneata ai facut aceasta fotografie?

    • Sper că e în regulă acum.

      Fotografia am găsit-o cu google – imagini și mi-a plăcut foarte mult, felicitări pentru ea.

      Promit să scot poza de aici, dacă îți vei exprima dorința în acest sens.

  9. Este foarte bine 🙂

Lasă un răspuns

