Jurnal de Oradea 1

Am fost în Oradea weekendul trecut. Oraş de oameni gopodari, după cum se vede şi în poze. Serioşi, foarte, serioşi orădenii, mai rar îi vezi zâmbind … 🙂 Asta nu înseamnă că nu am văzut tineri zâmbindu-şi, în bazin, la Felix, dar asta e altă poveste … Oricum, m-am simţit adoptat în aceste două zile, eu, bucureşteanul vesel, vorbăreţ şi plin de viaţă, de către aceşti oameni de treabă care sunt orădenii.

3 responses to “Jurnal de Oradea 1

  1. foarte bun siteul, informatii relevante, tine-o tot asa, am sa te urmaresc de acum incolo

    • Mulţumesc, Crina. Cu sinceritate îţi spun că acesta chiar este un jurnal, scriu doar când şi când şi doar despre ceea ce consider că este important. Nu am reclame, nu scriu comercial, în fiecare zi, pentru cititori. Mulţumesc încă o dată, oricum.

  2. {Foarte fain siteul|Arata bestial siteul|Hi there, interesting article you have there| Im interested about the domain you work| Im was wondering if you want to a backlink to your site| I was wondering how can I subscribe to your blog| Please send me your subscribe link.thanks| This indeed is a verry good article, I need to come here more often| thanks this was a good advice}

Lasă un răspuns

