Bilanț

Până la urmă, făcând un bilanț al primelor nouă luni ale anului (de fapt opt luni și trei săptămâni), reiese că această perioadă nu a fost chiar atât de rea. Fiica mea a intrat la facultate, la buget, la ”Științe politice în limba engleză”, la Universitate, iar soția a trecut în anul II, la Litere, tot la Universitate (și tot la buget). Soția a avut o singură restanță, din douăzeci de examene, la Management. Deoarece am terminat Facultatea de Management la ASE și anul acesta masterul tot la Management, la ASE, secția de Administrație Publică și Integrare Europeană, a fost firesc ca eu să fac meditații cu soția la această materie, Management. I-am explicat soției că, psihologic vorbind, mie mi se pare mult mai ușor să lupți pentru 10 decât pentru 5. A luat 9 și a terminat cu peste 8,50 anul I, ceea ce pentru un om care are și serviciu, pe lângă facultate, este o reușită.

După ce am enumerat realizările de mai sus, pierderea a 25% din salariu, datorită lui Wonderchelu’, nu mai este chiar atât de dramatică.

Le doresc multă baftă fetelor mele și în continuare! 🙂

                                               Wonderchelu’

Lasă un răspuns

