Mare – end of part one

Ultimele două zile la mare au fost superbe, din punct de vedere al vremii și al apei. Soare, de ajuns de puternic ca să fie plăcut pe plajă, dar să nu te arzi, apa caldă, și, în plus, nu aglomerație, oameni cu bun-simț la plajă, care nu au poluat fonic și, de fapt, de niciun fel plaja, în România nu poți să scrii de mare și să să nu te referi la acest aspect.

Am înțeles că în aceste două zile, ieri și alaltăieri, a plouat în bătrânul și dragul de București. M-a sunat un coleg de serviciu, cu care m-am împrietenit, și care m-a întrebat, în glumă, ce fac pe ploaie, la Neptun. I-am răspuns: ”- Monșer, poate plouă la voi, acolo, la București, dar aici este cool!”.

Pe postul național de radio Magic FM se emitea, cam până la ora 12, de la Steaguri, de la Neptun, cu Cristi Hrubaru ca DJ principal, pletosul haios, rocker, de la Cronica Cârcotașilor. Tipul e foarte tare, am vorbit cu el. Muzica, exact cum îmi place mie, cu multă muzică bună din anii ’80.

Închei perioada estivală nr. 1 a mea de la mare cu următorul sfat: ”Dragii mei, dacă sunteți la mare, dați-vă cu cremă cu factor mare de protecție și nu exagerați cu baia de soare, care, în exces, poate dăuna grav pielii!”

Lasă un răspuns

