Mare – third day

Ieri seară am fost într-o plimbare, de la Neptun la Olimp. Când ne-am întors, pe faleză, ne-a apucat ploaia. Hm, a fost o ploaie de vară, de calibru uşor, alfel ne-ar fi murat bine. Am ieşit de pe faleză şi am tăiat-o prin cartierul de vile ale foştilor şi actualilor nomenclaturişti. Mulţi copaci străjuiesc aleile din acestă zonă, aşa că nu ne-am udat, practic, deloc. La scurt timp după ce am ajuns la trotuarul ce mărgineşte strada principală, care şi el are destui copaci pe margine, ploaia a încetat.

Neptunul era gol. Mă simţeam, noaptea, pe la 11, ca în filmele americane cu îndrăgostiţii ce se plimbă romantic, pe străzile goale ale New Yorkului, noaptea, pe ploaie. 

Azi a fost o vreme interesantă, cu îndeajuns de mulţi nori care să te mai protejeze de un soare care altfel ar fi fost pârjolitor. Pe la 12 s-au dus norii, dar briza  a fost suficientă ca să ne răcorească în ora pe care am mai stat-o în plus, tolăniţi pe şezlonguri. Marea, ca niciodată în această perioadă a anului, faţă de cum o ştiam eu, a fost fără valuri, iar apa a fost limpede, se vedea nisipul vălurit de dedesubt. Temperatura apei  a fost  ceva mai scăzută ca ieri, dar nu îngheţai în apă, aceasta era numai bună să te răcoreşti după baia de soare de pe plajă.

Cald în această a doua după-amiază a noastră la mare, a trebuit să dau drumul la aer condiţionat, o mare schimbare faţă de vineri, când am sosit aici, la Neptun, şi când părea să fie mai degrabă toamnă, decât vară.

 PS Mai jos o poză cu o cameră dublă matrimonială, din pensiunea unde stăm, a noastră arată identic cu ea.

Lasă un răspuns

