Mare – second day

A doua zi la mare. Deşi ieri a fost o zi mai degrabă de toamnă, destul de friguroasă, azi a ieşit soarele. Dacă pot  să spun că am noroc la ceva, atunci pot  să spun că am noroc la vreme (şi, dacă stau să mă gândesc mai bine, la încă câteva chestii). În dimineaţa asta a ieşit soarele, după două zile de nori şi ploaie. Asta mi-aduce aminte de chestia nouăzecistă, de început: „Iliescu apare, soarele răsare”. Oare eu cu taica să avem aceleaşi proprietăţi? Suntem, cumva, amândoi, urmaşii lui Ra? Parcă poţi să ştii? 

Îmi vine în minte o încheiere, care s-a conscarat în utimul timp, cea a lui Bendeac: „Vă pup şi vă iubesc!”. Închei, temporar aici. Mă duc să-mi mănânc omleta pe plajă.

Lasă un răspuns

