Mare – first day

Sunt în tren, în drum spre mare. Va fi o perioadă de odihnă pentru mine, după zbuciumul cu masteratul şi serviciul. În stânga mea stă soţia, romantică, se uită, absorbită de imagine, pe geam, la pădurea prin care tocmai trecem.

De curând, la parterul blocului unde locuiesc, s-a deschis un micromagazin. Are cam de toate, are inclusiv un stand mic de birotică şi papetărie. Acolo am văzut un stilou galben, cu cartuş, austriac. Mi-a trezit reverii de scriitor, mă şi vedeam la masa de lucru, scriindu-mi cu acel stilou memoriile sau, de ce nu?, scriind la o carte.

La master, îmi luam notiţe de curs cu stiloul, scriu mai bine cu stiloul decât cu pixul, dar acum acest motiv, pentru a achiziţiona un stilou, nu mai este valabil. Am cumpărat însă stiloul galben, care mi-a plăcut şi care chiar este unul bun, scrie bine, nemţii tot nemţi sunt. Mai rămâne să-mi scriu memoriile.

În altă ordine de idei, am frunzărit, acum, în tren, revista Ciao, pe care mi-a împrumutat-o cineva. La un moment dat am ajuns la o rubrică care trata aspectul, în costum de baie, al divelor mioritice şi în care se comentau, pe scurt, poze cu respectivele mioriţe în costum de baie. Un comentariu: „Leta Ilie arată formidabil în costum de baie”. În stilul lui Mircea Badea, de ce m-ar interesa pe mine cum arată Leta Ilie? Că nu mă interesează, aşa cum nu mă interesează cum arată nici o mioriţă a capitalismului sălbatic, din aşa-zisa „high life” sau din mass-media. Să fie la ele acolo! 🙂 De fapt, oricum, de un an încoace, de când am început în forţă ultimul an de master, nu mă mai uit la televizor decât pentru anumite filme sau evenimente sportive, nu mă mai uit deloc la politică sau la mondenităţi, mi-am dat seama că asta este o pierdere mare de timp, timp care poate fi folosit mai bine, pentru odihnă, plimbare, citit sau pentru a urmări un film bun.

În rest, să auzim de bine! 🙂

Lasă un răspuns

