Articol politic

 Nu, nu aveam de gând să scriu un articol politic, dar, cumva, simt nevoia unui catharsis, a prezentării a ceea ce există în sufletul meu în legătura cu situația economică și politică actuală.

Nu am fost niciodată un fan Băsescu, chiar doresc să precizez că până la ultima confruntare din prezidențiale am fost anti-Băsescu. Dar … la acea confruntare mi-am schimbat opțiunea, și l-am ales apoi pe Băsescu, lucru pe care nu o să-l regret niciodată, când am aflat atunci că Prostănacul de Geoană fusese la Sorin Ovidiu Vântu chiar în seara de dinainte.  Bullshitul folosit până atunci în campanie, miile de cuvinte frumoase spuse de Geoană, Crin și ai lor, mă pusese oricum  pe gânduri. De ce? Situația semăna prea mult cu cea din campania Convenției din 1996. Și știm ce a urmat după aceea …  Menționez că nu am devenit un fan Băsescu și nici un simpatizant al PD-L.

Mi-am mai dat seama de un lucru … că PSD-ul este cel care a inițiat răul în țara asta, după 1989. Baronii au apărut de sub pulpana Cârpei Kaghebiste Iliescu, iar pensiile și salariile nesimțite din Armată, Procuratură și SRI s-au născut în vremea de început a PSD-ului. 

PSD never ever și la fel și PNL, un partid la fel de clientelar ca PSD-ul.  

Oricine ar fi venit, s-ar fi lovit în vremea noastră de criză de aceeași lipsă de bani. Sunt sigur că situația ar fi stat mai rău decât acum cu ceilalți.

Am fost azi la masterat și, la Unirii, lângă ieșirea de metrou dinspre Tribunal, am văzut o tonetă pe care era lipit un afiș pe care scria că acolo se strâng semnături pentru demiterea lui Boc (sau a Guvernului Boc), tonetă  la  care stătea o doamnă cu  o figură cam dubioasă și de o vârstă care nu o mai recomanda pentru astfel de activități. Ha! … Și pe cine pui în loc? Pe pesediști? Pe leberali? Să fim serioși, dom’le! 🙂

După cum am mai spus, dacă ar fi să votez mâine, nu  aș mai vota cu Băsescu și nici cu PD-L-ul și în niciun caz cu PSD-ul sau cu PNL-ul,  dar aș putea vota cu PCR-ul, de exemplu. Apropo, un  prieten, când i-am zis de chestia asta, mi-a spus că el ar vota cu legionarii, nu cu comuniștii … De ce nu, la o adică? După cum ne spune și  Alex Mihai Stoenescu în „Istoria loviturilor stat din România”, destui legionari, naționaliști, și-au continuat activitatea politică în PCR. Cei care i-au deschis ochii lui Ceaușescu în  legătură cu adevărata noastră istorie au fost foștii legionari din PCR. Ei au fost cei care i-au deschis ochii în problema Basarabiei, pământ românesc, furat de ruși prima oară în 1812 și apoi în 1940. 

După ce am citit declarațiile antiromânești ale lui Petre Ignatencu, președintele PCR, niște mizerii!, în legătură cu problema Basarabiei și cu Ionel I.C. Brătianu, unul dintre artizanii Marii Uniri, accesând linkurile de pe blogul d-lui Valerius care  duc la declarațiile mai sus menționate, ale acestui personaj în prezent extrem de dubios pentru mine, am început să cred  că PCR este blestemat să aibă perioade cu conducători neromâni și antiromâni și  cu rezultate ale activității sale corespunzătoare unei astfel de conduceri, ca, de exemplu, în perioada interbelică și acum,  și,  ca atare am început să fiu foarte rezervat în legătură cu ceea ce cred că ar putea reprezenta acest partid pentru România în orice fel de viitor. 

Pentru Ignatencu românii din Basarabia sunt de fapt altă nație, sunt moldoveni, și au drept de autodeterminare. Pe ce teritoriu, băi găinațule de Ignatencu, pe TERITORIU ROMÂNESC? PĂMÂNTUL ȚĂRII, SE ȘTIE, NU ESTE NEGOCIABIL. DE CÂND  MOLDOVENII NU MAI SUNT ROMÂNI?

În iulie 1919 am fost atacați pe Tisa de trupele comuniștilor maghiari, conduși de evreul renegat Béla Kun, omul  bolșevicilor, care voiau să restaureze vechile granițe. Inițial aceste trupe au reușit să creeze un cap de pod pe teritoriul românesc. Datorită fermității lui Brătianu și a Înaltului Comandament am reușit nu numai să-i azvârlim pe maghiari afară, dar am ajuns până la Budapesta! Decizia de a intra în Ungaria și de a cuceri Budapesta  a avut o dublă motivație: de securitate și de prestigiu. 

Închei, exprimându-mi un „of”: –  Hai sictir, băi Ignatencule!

Lasă un răspuns

