Prințesa Ileana Cosânzeana Buziță (Cosiță) Luxten

În plină luptă de tip medieval (deși lipsesc halebardele, arcurile, săgețile, buzduganele cu bilă și paloșele aferente, spiritul  medieval de luptă se regăsește integral) între Guvern și restul lumii bugetare, masteratul meu se chinuieşte și el să se încheie, senzația mea este că și profii sunt covârșiți de aceste timpuri neofanariote, vai!, atât de crunte!, cu Lăcustă Vodă Băsescu și cu Boc cel Groaznic în plină ofensivă guvernamentală, în care există, da, și o prințesă, Ileana Cosânzeana Buziţă Luxten, de la  Bruxelles, care este acompaniată de Prinţul-consort Syda Frezosul de Dorobanţi, Ileana Buziţă fiind nimeni alta decât fata spâno-zmeului de  la Cotroceni, Traian Vodă, cea mai mică dintre cele două fete ale lui.

Întorcându-mă la masterat, o să menţionez că de curând am dat ultimele două examene la master şi că în aproximativ două săptămâni voi susţine teza de disertaţie, la care, în acest moment, eu încă lucrez, fiind în chinurile creaţiei, ca un Michelangelo Buonarroti al economiştilor, sau, mai degrabă, ţinând cont de sensibilitatea artistică a creaţiei mele economice de până acum, ca un Mozart al castei economiştilor.

Chinezii au un blestem-urare: „Să trăieşti timpuri interesante!”, pe care îl adresează cu duioşie celor pe care îi iubesc nespus. Întrebarea mea este: „Când nu am trăit noi (românii) timpuri interesante?”

Prințesa Ileana

Ileana cu Prințul Frezosul

Vodă

Primul-ministru Boc cel Mare

Lasă un răspuns

