Adolescență din anii ’80

Când o văd pe Kyle Mingue în” Turn It to Love” și ascult melodia, regret de fiecare dată că am plecat în armată și nu am fugit peste graniță în căutarea frumoasei australience, care este născută în același an cu mine, în 1968, poate aveam o șansă! 🙂

Toată adolescența mea, delicată și frumoasă, se întoarce năvalnic peste mine, și simt o durere difuză în zona inimii.  Am o fată de 19 ani, am aproape 42 de ani, dar simt adolescentul din mine, subțire, cu pantaloni strînși pe gambă, cu tricou mulat, geacă fancy și pantofi gen piele de căprioară, sport, cum se plimbă pe aleile parcurilor, acolo, în interiorul meu, cu sufletul ușor, vesel și îndrăgostit.

Lasă un răspuns

