Scrierile Elsei Exarhu

O cunoștință mi-a recomandat blogul Elsei Exarhu. Pot să spun că acest blog mi-a plăcut, de aceea l-am și trecut la blogroll. Este ceva deosebit. Elsa Exarhu este o femeie frumoasă, care scrie bine și vine cu lucruri care încântă. Dacă a vrut să dea impresia de Belle Époque, atunci a reușit. Mi-au plăcut postările Elsei Exarhu despre familia regală română, în speță despre speciala Regină Maria sau despre unii dintre trecuții aristocrați români, cultivați și decenți. Vorbind de prezent, mi-a plăcut articolul despre Donald Trump pe care Elsa Exarhu a avut inspirația să-l preia de pe saitul Jurnalului Național. Pe mine unul acest articol m-a făcut să cumpăr o carte a lui Trump, „Gândește bine și în stil mare”, de la care, lăsând laoparte capitalismul agresiv, ai ce învăța despre viață. Această carte am cumpărat-o și pentru că în Herăstrău, la standul de cărți de lângă Expoflora, am luat-o cu numai 5 lei, o ofertă irezistibilă, în timp ce pe net se vinde online cu 33 de lei.

Ca s-o bârfesc doar nițel pe Elasa Exarhu, o spun că ea mi-a dat și impresia că se alintă, câteodată, ca atunci când ne-a dezvăluit într-un stil delicios de adolescentin care sunt unele dintre motivele pentru care își iubește soțul, pentru că e manierat (aici sunt de acord cu Elsa că acesta este un motiv beton!) și pentru că poartă pantofi frumoși (hm, cam dulceag pentru gustul meu! :)).

2 responses to “Scrierile Elsei Exarhu

  1. Domnule Bogdan,

    Vă rog iertaţi-mă pentru:
    – greşeala de a scrie aici fără legătură cu subiectul propus de dv.;
    – greşeala de a nu vă fi răspuns până acum la nişte ‘postări’ ale dv. ‘pe blogul’ meu. În această perioadă am nişte probleme urgente de rezolvat.

    Vă mulţumesc pentru înţelegere.

  2. Stați liniștit, d-le Valerius! Nu ați comis nicio greșeală!
    Când o să aveți timp, o să discutăm.

Lasă un răspuns

